110تذکر و اخطار کتبی برای تاسیسات گردشگری گیلان



حمیدرضا آذرپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدود 10 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده و نرخ غذا و پذیرایی ، رعایت بهداشت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران ، رعایت ضوابط مندرج در آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در تاسیسات گردشگری توسط کارشناسان نظارت بر خدمات گردشگری استان در حال انجام است.
وی ، کنترل دقیق و مستمر واحدهای اقامتی و پذیرایی ، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان را از جمله مهمترین برنامه های این معاونت عنوان و تصریح کرد : تاثیر مطلوب این خدمات در سطح رضایت مندی گردشگران موثر است .
آذر پور با تاکید بر لزوم رعایت فرهنگ گردشگری در جامعه افزود: هر گردشگر یک سفیر فرهنگی برای استان خواهد شد و فعالان حوزه گردشگری می بایست بیش از همیشه به این موضوع اهتمام داشته باشند.
87 هتل، 23 هتل آپارتمان، 75 مجتمع گردشگری، 47 مهمانپذیر، 1043خانه مسافر ، 233 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 53 دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال هستند.
در زمان حاضر در تاسیسات گردشگری گیلان شش هزار و 32 نفر شاغل هستند که از این تعداد چهار هزار و 926 نفر مرد و یک هزار و 106نفر را بانوان تشکیل می دهند.
خبرنگار:ضامن **انتشار دهنده: بابایی
1881 /6030



انتهای پیام /*










شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید